woensdag 19 juni 2013

Inloopavond!

Beste allemaal,

Jawel, het is zover.... Ik heb mijn eerste inloop-avond gepland!
Op woensdagavond 26 juni ben je van 19.30 uur tot 21.30 uur van harte welkom bij mij thuis, in Heijningen.
We gaan een leuk project maken met de stempels, inkt en het papier van Stampin'Up!
Deze avond kun je bestellen uit de huidige catalogus én uit de nieuwe catalogus! De bestellingen uit de nieuwe catalogus zal ik op 2 juli (het eerst mogelijke bestelmoment) doorgeven, zodat de spulletjes in huis zijn zodra ik op vakantie ga.

Ik heb er verschrikkelijk veel zin in! Jij ook? Geef je dan snel op, want ik kan maximaal 6 personen kwijt bij mij thuis.

Ik zou het leuk vinden om je komende woensdag te mogen begroeten!

Groetjes

Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X