dinsdag 27 augustus 2013

Heel wat anders...

Goedemiddag!
Wist je dat je de stempels van Stampin'Up! ook totaal anders kunt gebruiken?
Kijk maar.......



Deze prachtige taart is gemaakt door Fanny van Tillo, een klant van mij. Zij heeft een eigen bedrijfje, en verkoopt de prachtigste taarten, naar wens gemaakt. Hier kun je haar website vinden. Via mijn vriendin Marijke kregen we contact. 
Of ze de stempels van Stampin'Up! ook op fondant kon gebruiken? Tja....ik zou zeggen...Waarom niet? Dus bestelde Fanny twee stempelsets bij mij, en ging aan het oefenen. Het had wat voeten in de aarde (de eetbare inkt die zij gebruikt verwerkt iets minder makkelijk dan de SU!-inkt helaas) maar uiteindelijk werd dit het resultaat! Fanny stuurde mij de foto's, dank je wel! Ik vind hem prachtig!

Heb je vrijdag zin om een avondje te knutselen? Kom dan gezellig naar de inloopworkshop! Via de mail-button aan de linker kant van dit blog kun je je aanmelden. Let op: Ik heb nog maar 4 plekjes, dus vol is vol!

Komende zondag plaats ik de volgende verzamelbestelling. Heb je nog wat nodig? Mail dan snel, ook weer via de mailbutton.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

Groetjes

Xandra

photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X