vrijdag 20 september 2013

Single Stamps kerst

Goedemorgen iedereen!
Gisteren heb ik een geweldig leuke workshop gehad in Nieuw Vossemeer, bij de moeder van Fanny (weet je nog? De dame die die prachtige taart gemaakt heeft!) Haar moeder had een leuke kadobon gekregen en gisteren was het dus zo ver: de workshop! Er is een hele nieuwe wereld open gegaan voor de dames vermoed ik zo ;-) en er zijn weer hele leuke kaartjes gemaakt door de dames. Eerdaags zal ik de kaartjes showen die we gisteren gemaakt hebben.

Ondertussen is er weer nieuws gekomen van Stampin'Up!:
Deze 8 losse stempels zijn vanaf heden verkrijgbaar via mij. Een mailtje of een belletje mag altijd, maar je kunt natuurlijk ook in mijn webshop terecht!

Wil jij ook eens een leuke workshop bij jou thuis houden? Neem dan contact op! Als hostess is het goed toeven bij Stampin'Up, want je wordt altijd verwend met een kleinigheidje en de lopende catalogi. Daarbij kun je nog eens gratis producten verdienen ook!

Een keer proeven aan Stampin'Up! maar even niet bij jou thuis? Kom dan volgende week vrijdag naar de inloopworkshop! Neem hiervoor gerust contact met mij op.

En last but not least: een warm welkom aan mijn twee nieuwe volgers, leuk dat jullie er zijn!

Een fijn weekend alvast,

Groetjes,

Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X