dinsdag 1 oktober 2013

It's time to party!

Goedemorgen iedereen!

Er is weer een hoop leuks te melden....en dan bedoel ik ook écht leuk leuk!

Ok..beginnen we voorzichtig ;-):
 
Weer een mooi nieuw set "Best of 25 years"! Dit keer het beste van de Sale-a-bration periode afgelopen jaar. Ik ben enthousiast over deze set: mooie stempels met veel mogelijkheden! Uiteraard op allerlei manieren verkrijgbaar bij mij ;-). Bestellen kan via mail, telefonisch én via mijn webshop. De set kost €17,95 en is verkrijgbaar tot 31 maart 2014 of zolang de voorraad strekt.

Maar dan nu........trrrrrromgeroffel:
Is dat een leuke actie of niet?!?! 
Als je bij mij een workshop boekt voor de maand oktober, en er wordt voor meer dan €350,00 verkocht tijdens deze workshop, dan mag jij als hostess niet voor €55,00 maar voor €80,00 aan gratis producten uitkiezen! Dus....mocht je al even met de gedachte spelen, boek dan snel! Deze actie is heel oktober geldig.

En verder komt er nog een hele leuke actie aan. Zit je al een tijdje te twijfelen of je misschien ook demonstratrice zou willen worden met al die leuke voordelen? Houd dan mijn blog in de gaten, want er is snel bijzonder leuk nieuws te melden!

Iedereen een fijne dag, ik ga me klaar maken om te gaan werken!

photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X