dinsdag 8 oktober 2013

Wit en....

....maar één andere kleur...klinkt saai, maar pakt verrassend leuk uit!

 
Naar aanleiding van een voorbeeld op het blog van mijn lieve upline Janneke, heb ik deze twee kaartjes gemaakt. Echt zo'n kaartje wat je snel in elkaar hebt zitten, en wat toch gewoon hartstikke mooi is.
De basis van de kaartjes is Whisper White cardstock, net als het matje. Dit heb ik aan de bovenzijde geëmbossed. De bloemen komen uit de Flower Shop Bundle, en zijn uitgeponst met de bijbehorende pons uit deze bundle. De tekstjes komen uit de Petite Pairs stampset.
Als je iets wilt aanschaffen waar je echt gelijk mee aan de slag kunt, kies dan voor een bundle. Je hebt dan gelijk stempels én de bijbehorende stansen of pons, en je bent nog 15% voordeliger uit ook!

Verder wil ik deze actie nog even onder de aandacht brengen:

Een geweldige kans, als je al eens hebt zitten twijfelen, of gewoon eens uit wilt proberen of het iets voor je is.
Bang dat je je kwartaalomzet niet gaat halen? Geloof me: die heb je sneller bij elkaar dan je denkt! En je eerste termijn loopt tot 30 april 2014! En heb je de gevraagde omzet dan nog niet bij elkaar, krijg je altijd nog een extra maand de tijd. Red je het dan nog niet? Dan vervalt je demo-schap. Niks aan de hand verder, geen kleine lettertjes!
Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen! Deze actie geldt immers tot 21 oktober!

Fijne dag allemaal!

Xandra


photo seperator.jpg

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X