maandag 2 december 2013

A Whole lot of love....

Goedemorgen!
 
De Goedheiligman is het land nog niet uit, de kerstboom is nog niet opgezet en het jaar is nog niet voorbij, maar ik ga gewoon alvast over Valentijn beginnen ;-) Een mens kan alvast maar voorbereid zijn hè haha!
Vanaf vandaag zijn de volgende producten verkrijgbaar:
 

Weer mooie nieuwe stempelsets, nieuwe "ready to go" kaartjes en enveloppen en mooie inpakzakjes.
 En wat vind je van die monstertjes.....té schattig gewoon!
En doe je nou niet aan Valentijn? Geen nood. 
Deze stempels en andere producten lenen zich natuurlijk ook perfect voor een huwelijk, een stel wat gaat samenwonen, net verloofd is..... Voor die monstertjes heb ik alvast een bestemming: ik bewaar ze tot David 4 wordt, dan mag hij ze op de PSZ trakteren met iets lekkers erin.

Nog een kleine reminder: morgen ga ik een naam trekken uit de inzendingen voor mijn verjaardagsweggevertje! Doe je nog niet mee? Vandaag kan het nog!

Alvast een fijne dag en tot snel!

Groetjes

Xandra
 
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X