donderdag 19 december 2013

Stampin' by Xandra steunt 3FM Serious Request!

Goedenavond lieve bloglezers,

Een postje in het rood vandaag.
Al jaren volgen wij (Robert en ik) 3FM Serious Request. Elk jaar vraag ik een plaat aan en doneer ik geld voor deze actie. De eerste keer, in Utrecht zijn we wezen kijken, net als toen het Glazen Huis in Breda stond. Verder staat hier zo ongeveer non-stop de televisie op het 101-TV, het kanaal waarop je alles live kunt zien en volgen. Verschrikkelijk leuk, maar ook geweldig mooi om te zien.
 
Dit jaar staat het Glazen Huis in Leeuwarden en zet 3FM zich samen met het Rode Kruis in, om kindersterfte door diarree te verminderen. 800.000 kinderen sterven jaarlijks door diarree...veroorzaakt door slechte hygiene en vies water.
Je moet er (zeker als ouder) toch niet aan denken dat je je kind verliest door zoiets simpels -want dat is het híér- als diarree...verschrikkelijk!

Daarom heb ik de volgende actie bedacht:
Van alle bestellingen die ik binnenkrijg tussen nu en dinsdagavond 24 december, 20.00 uur, zal ik de winst doneren aan het Rode Kruis, voor deze actie. De bestellingen zal ik op dinsdagavond in één keer verzenden.
De verzendkosten van Stampin'Up naar mij neem ik voor mijn rekening bij genoeg belangstelling.

Voor de lezers van mijn blog die geen kaarten maken (hoi mam!) is de volgende actie misschien interessant: Van alle kaarten, die ik tussen nu en dezelfde dinsdagavond 24 december 20.00 verkoop, zal ook de winst naar SeriousRequest gaan!

Ik steun 3FM Serious Request en hoop op een prachtige opbrengst!
Jij ook?

Liefs,

Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X