zaterdag 21 december 2013

Wishing you....

a Very Merry Christmas!

Afgelopen zaterdag mocht ik hier in Heijningen in het Pestalozzihuis een demo geven. Tijdens het traditionele kerststukjes maken, kreeg ik een tafel ter beschikking om al mijn spulletjes op uit te stallen, en iedereen te laten zien wat Heijningen nog meer biedt ;-).
Ik heb alllll mijn gemaakte kaartjes meegenomen, een hoop stempelsets en bijbehorende dies/ponsen, en uitgestald. Het zag er gezellig uit!
Omdat de dames natuurlijk voornamelijk bezig waren met hun kerststukjes, ben ik ondertussen ook lekker aan de slag gegaan. Ik had 20 kerstkaartjes voorbereid.
Twintig basiskaartjes, geschulpte rondjes en labeltjes en 40 gewone cirkeltjes thuis alvast uitgestanst met o.a. de Circle Card Thinlits....

 ....zodat ik ter plekke deze kaartjes kon maken!
Alleen nog maar stempelen, lijmen, en washitape erop....klaar! Leuk klusje om tijdens deze twee uurtjes te doen.

 Kaartje dicht......

...en kaartje open.

Zoals gezegd heb ik mijn Circle Card Thinlits dus gebruikt, met het cardstock in Old Olive en Cherry Cobbler. Verder het Season of Style Washitape en designpapier, en de stempelset "Wishing you". Ik heb de stempels ge-inkt met mijn Stampin'Write Markers in Cherry Cobbler en Old Olive en op Whisper White cardstock afgedrukt. Wat is dat toch een uitkomst als je je stempel in één keer in verschillende kleuren af wilt drukken!

Toen de dames klaar waren met hun kerststukjes, was ik al een heel eind met mijn kaartjes. Heerlijk! Drie kaartjes kregen ter plekke een nieuwe eigenaar, net als drie notitieblokjes (postje hierover volgt) en er was ook een aantal dames heel benieuwd naar de mogelijkheden omtrent de workshops die ik geef.
Al met al een zeer positieve, leuke en gezellige middag dus! Dames van de dorpsraad, nogmaals bedankt dat ik mocht komen!

Mocht jij ook een keer een workshop willen hosten of hier een keer willen komen workshoppen, neem dan contact op! Het is zooo leuk ;-) en wie weet levert het je nog gratis spulletjes op ook...

Vergeet ook mijn Serious Request Actie niet. Van alle bestellingen die ik tot en met dinsdagavond 24 december 20.00 uur binnenkrijg, zal ik de winst overmaken naar het Rode Kruis om meer kinderen de kans te geven gezonder op te groeien.

Een fijne avond en tot snel!

Xandra


photo seperator.jpg

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Xandra en hartstikke leuk dat je dit mocht laten zien. Ik wens je fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En de kaartjes zijn in het echt ook super leuk geworden.
    Liefs, Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X