woensdag 8 januari 2014

Een hele berg nieuwe producten....

....ligt hier klaar om gebruikt te gaan worden!
Want gisteren kreeg ik een hele doos vol mooie nieuwe spullen binnen. Allemaal uit de nieuwe spring/summer catalogus die per 28 januari ingaat. Net als de Sale-A-Bration-folder overigens ;-) maar daarover later deze maand meer.
De nieuwe catalogus mag nog niet digitaal gedeeld worden, maar de papieren versie kan ik je alvast wel toesturen! Voor €3,00 incl. verzenden stuur ik hem samen met de Sale-a-bration folder naar je op. Kun je alvast een verlanglijstje maken ;-) (kom je 'm ophalen? Dan kost hij slechts €1,00)
Mijn vaste klanten krijgen de catalogus zowiezo van me. Wil je hem nu alvast opgestuurd hebben en niet wachten tot de volgende bestelling? Geef dit dan per mail even door. Dan ligt hij met een beetje geluk deze week nog op je deurmat!

Alvast om in je agenda te noteren:
Woensdagavond 29 januari: celebrate the Sale-a-Bration! Vanaf half 8 ben je van harte welkom om alvast aan de nieuwe producten te komen snuffelen ;-) en om hier een kaartje mee te maken. Geef je snel op, want aan mijn eetkamertafel kan ik 6 personen kwijt.
Vrijdagavond 31 januari: inloopworkshop
Woensdagavond 5 februari: Stamp-a-stack Papillon Potpourri. Klik voor meer informatie hierboven op het tabblad Stamp-a-stack.
Woensdagavond 5 maart: workshop miniboekje. We gaan een lief klein scrapbookje maken met een set uit de nieuwe catalogus. Deze workshop kost €20,00. Dit is inclusief alle materialen die al in het kitje zitten, en wat extra materialen die ik erbij doe voor je ;-). Er gaan kleinere foto's in, dus neem er voldoende mee. Maximaal formaat: ongeveer 12x7 cm en kleiner. Het is vrij "bloemig" papier, dus niet geweldig geschikt voor stoere jongensfoto's. Geef je vóór 19 februari op per mail.

Vanaf week 7 is er in mijn agenda nog plaats voor workshops. Wil jij samen met een aantal vriendinnen/zussen/je moeder een leuke workshop doen tijdens de sale-bration-periode? Meld je dan nu aan! Dan kunnen we een datum prikken voor een feestje met een hoop gezelligheid en nieuwe producten. Jij als gastvrouw kunt gratis producten verdienen, en vergeet ook de gratis Sale-a-bration artikelen niet!

Nou, dat was weer een hoop info. Ik ga nu gauw de boodschappen doen, dan heb ik vanmiddag de tijd om leuke nieuwe voorbeelden en sneaks te maken voor jullie!
Fijne dag iedereen!

Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X