woensdag 28 mei 2014

Actie! Join for €65,00!

Goedemorgen!



Heb je er wel eens aan gedacht om ook demo te worden? Twijfel je? Of durf je niet zo goed?
Geloof me: het is echt hartstikke leuk! En als je geen workshops wilt geven, maar alleen je eigen inkopen wilt doen met 20% korting, dan is dat absoluut geen probleem. 

Stampin' Up! heeft voor de komende maand weer een bijzonder leuke actie bedacht:
Je kunt nu kiezen uit twee verschillende starterskits: de bekende kit van €129,00 waar je voor €175,00 aan spulletjes in uit mag zoeken.
En een nieuwe kit: deze kost €65,00. Je mag bij deze kit voor €70,00 aan spullen uitzoeken. Je krijgt hierbij net als de andere starterskit, ook de volledige business-kit met catalogi en bestelformulieren. Je kunt dus gelijk goed aan de slag!
Misschien is het extra leuk om te weten, dat wanneer je besluit in te stappen, je vanaf 30 mei ook PRE-ORDER items in je starterskit kunt kiezen!!! Je beschikt dan dus gelijk over het allernieuwste materiaal, én de nieuwste catalogus!

Wil je meer informatie, neem dan contact met mij op. Ik zou het hartstikke leuk vinden om je aan mijn team toe te mogen voegen.

Vandaag is het woensdag, en dat betekent natuurlijk ook dat er weer nieuwe weekly deals zijn.
Wees er snel bij, want op is op!

Ik wens je een fijne dag, en graag tot mails/bels!


Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X