vrijdag 30 mei 2014

Retired lists....weg is weg!

Goedemorgen!



Vanochtend zijn de retiredlists bekend gemaakt. Hierop staan de producten die niet meer terug komen in de nieuwe catalogus.

HIER vind je de lijst waar de stempels op staan. Sommige stempels zijn extra leuk geprijsd ;-) dus sla je slag zolang het kan!

HIER vind je de lijst waar de accecoires op staan. Dus papier, lint, embellishments én alle wheel-stamps. Want die verdwijnen volledig! Sommige spulletjes gaan weg met een korting tot 50%!

Alles wat op deze lijsten staat is dus zolang de voorraad strekt, en anders tot 30 juni. Want dan eindigt de huidige catalogus! En dan krijgen we op 1 juli een prachtige nieuwe catalogus terug. Ik heb hem al bekeken, op 1 juni ga ik mijn pre-order plaatsen en ik moet zeggen...jummmmmm!! Hihi!

Op 1 juni plaats ik ook de volgende verzamelbestelling. Wil je wachten tot die datum, dan kan dat uiteraard, ik zal rond 12 uur 's middags bestellen.
Wil je nu je bestelling al plaatsen? Dan kan dat natuurlijk ook, mail of bel dan even en dan komt het goed ;-)

Fijne zonnige dag vandaag!

Groetjes
Xandra

photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X