donderdag 12 juni 2014

Something for Baby

Goedemorgen!

Wat een heerlijke ochtenden hebben we afgelopen Pinksterweekend gehad. Toen afgelopen zondag de mannen zwemmen waren, heb ik heerlijk zitten fröbelen met mijn nieuwe spulletjes van de pre-order. En het was werkelijk genieten.... de achterdeur lekker open, fris windje naar binnen, en dan onder het genot van het gezang van een merel, het geluid van jonge koolmeesjes, kwakende groene kikkers én het geroep van een roofvogel met de allernieuwste en mooiste spulletjes bezig zijn. Dat zijn toch wel de momenten waarop ik extra geniet. En dankbaar ben voor SU en het feit dat ik dit allemaal kan doen.

Ik ben lekker aan de slag gegaan met een nieuwe bundel uit de komende catalogus: Something for Baby:

 Voor een jongetje....
 ....en een meisje.
En het doosje. Bij Engelse collega Sam Hammond Donald kun je dit doosje vinden. Precies groot genoeg voor een paar sokjes of zo, of een giftcard van een baby-zaak of de Hema (ook altijd goed hihi!)

Ook het papier wat je ziet, is nieuw! Dit is de serie Lullaby. In lieve kleurtjes, voor jongens en meisjes. Ideaal dus! Uiteraard heb ik de nieuwe In Colors weer gebruikt. Alleen het eendje heb ik met Crushed Curry gestempeld, want dat was iets meer eendjes-geel dan de Hello Honey hihi! 
Het hartje en sterretje zijn geponst met het nieuwe setje kleine ponsjes, Itty Bitty Accents. Beetje Dazzling Details erover, op een lief klein metallic knijpertje en je doosje blijft dicht zitten.

Op 27 en 28 juni houd ik de releaseparty ter ere van het uitkomen van de nieuwe catalogus.
Kosten hiervoor zijn €5,00, en dit is incl. koffie/thee en taart (het is immers feest!) een kadootje, en materiaal voor de make&take. We gaan lekker aan de slag met de nieuwste materialen, er zijn leuke koopjes te doen en...nou ja....een hoop gezelligheid!
Als je ook wilt komen, laat je dat dan zo snel mogelijk weten? Ik moet namelijk rekening houden met inkoop van materiaal, en zou het zonde vinden als ik voor jou geen pakketje kan maken.
 Ik zie je graag op de 27e of 28e!


Fijne dag en tot snel!

Xandra
photo seperator.jpg

2 opmerkingen:

  1. ik vind ze prachtig, Xandra!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had deze set al aangemerkt als leuk en graag willen!
    Leuke kaartjes zijn er ook mee gemaakt zeg.
    XXX ria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X