dinsdag 1 juli 2014

Inspire, Create, Share! Nieuwe catalogus!

Een hele goedemorgen op deze mooie dinsdag!
Beetje hyper? Ja. Ik beken. Maar dat kan ook niet anders, want vanaf vandaag kan er uit de nieuwe catalogus besteld worden!
Op de voorkant staat Inspire, Create, Share. En dat is precies wat Stampin'Up! voor mij is. Het inspireert me, ik hoop anderen te kunnen inspireren. Ik vind het heerlijk om te maken, te creëren, en alles te delen. 
Maar goed. Genoeg gekletst. Jij wilt natuurlijk de nieuwe catalogus zien ;-) Komt 'ie:
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/2014_AC/20140601_AnnualCatalog_en-GB.pdf
>>klikkerdeklik op het plaatje<<
Na een maand van voorbereidingen, spelen met mijn pre-orderspulletjes en twee geweldige releaseparty's is het nu dan eindelijk mogelijk om te gaan bestellen uit deze prachtige nieuwe catalogus. Pak een bak koffie en blader 'm eens lekker door. Er staat weer een hoop moois in!
Vanmiddag gaat de allereerste bestelling uit dit nieuwe boekwerk eruit, dus mocht je nog mee willen bestellen, neem dan gauw contact op!
Fijne dinsdag!
Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X