zondag 21 september 2014

Op slag verliefd....

....was ik op dit lieve stempeltje toen ik de nieuwe jaarcatalogus voor het eerst zag. Meteen besteld natuurlijk. Maar vervolgens moest dit schatje even wachten in een donkere doos.... Arme ziel!
Tijd om 'm dus weer eens tevoorschijn te halen en eens in te kleuren met de Blendabilities (Smokey Slate en Daffodil Delight). Wat kleurt het toch heerlijk makkelijk... 

De basiskaart (Hello Honey) heb ik gemaakt met behulp van de Scalloped Tag Topper pons. Zo leuk én makkelijk!
Het papier komt uit het dsp blokje Moonlight, een geweldig leuk blokje met 48 velletjes papier op kaartformaat, voor maar €8,50! Het lintje is in de kleur Blackberry Bliss, één van m'n favoriete kleuren op het moment. Kleurde mooi bij het papier ;-)
Paar accentjes geponst met de bannerpons en het bloemetje en hartje uit de Itty Bitty punch pack, paar pareltjes en klaar was dit lieve kaartje.

Morgen mag dit kaartje op weg naar iemand die van de week een flinke smakkerd heeft gemaakt. Ze kan dus wel een lief kaartje gebruiken!

Fijne week, en tot snel!

Xandra


P.S.
Vergeet je niet op te geven voor de Stampin' by YOU Cardkit of Cardclub! Na 1 oktober geldt op=op en ga ik met een nieuwe kit aan de slag voor november. Meer info bij het tabblad bovenin ;-)

Oh ja, en ik vond nog drie kadootjes in mijn kast. Bij een bestelling van €40,00 of meer krijg jij één van deze drie kadootjes!

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X