dinsdag 30 september 2014

Stamp, stock and Save!

 
Goedemorgen!
 
Op 4 oktober is het Worl Card Making Day, en Stampin'Up! zou Stampin'Up! niet zijn 
als ze hier niks leuks voor zouden verzinnen.
Dus het is weer tijd voor een leuke actie:
Stamp, stock & save! Ofwel: Stempel, vul je voorraad aan en bespaar!
 Van 1 t/m 6 oktober krijg je 15% korting op ALLE individuele inktpads, 
en een selectie cardstock en lijm.
En da's nog niet alles: je krijgt deze dagen ook nog eens 20% korting op een selectie stempelsets.
Is dat leuk of is dat leuk!?

HIER (klikkerdeklik) 
kun je de flyer vinden waar alle producten met korting op staan. De prijzen die erbij staan, zijn de prijzen waar de korting al in verwerkt is.

Op 2 oktober (20.30 uur) zal ik een verzamelbestelling plaatsen. Mocht je iets willen meebestellen en zo op je verendkosten willen besparen, dan hoef je mij alleen maar een mailtje/appje/smsje te sturen of te bellen. Als je zorgt dat je bestelling voor 20.00 uur bij mij binnen is, maak ik het in orde voor je.

 Ik wens je een fijne dag, en wellicht tot spreeks!

Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X