donderdag 16 oktober 2014

Swap swap swapperdeswap

Een hele goedemiddag allemaal!
Op dit moment ben ik bijna in Brussel, op de European Convention 2014 van Stampin' Up!!!
Oh wat hebben we er allemaal naar uitgekeken.... Registreren, kleding kopen, hotel zoeken, roomies zoeken... gelukkig is het wachten nu eindelijk voorbij en is het zo ver!
Eén van de tradities bij Stampin'Up! events is dat er wordt "geswapt". Je maakt een aantal kaartjes, kadootjes of wat dan ook, om te ruilen met andere demonstrators. Zo krijg je evenzoveel creaties terug waar je weer inspiratie uit kunt halen.
Dit is mijn swap geworden:
En ik heb er 100, dus hoop dat het genoeg is haha! 

De spulletjes die ik heb gebruikt staan weer hieronder in het schemaatje.

Ik wens jullie een heel fijn weekend (goed weer!) en ik probeer jullie via mijn facebookpagina op de hoogte te houden van m'n belevenissen hier in Brussel ;-)

Groetjes
Xandra
 
Built for Free Using: My Stampin Blog
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X