maandag 20 oktober 2014

Weer thuis!

Goedemorgen allemaal!

Even een kort berichtje ;-)
Ik ben weer thuis van Conventie in Brussel afgelopen weekend. Wat was het een waanzinnige belevenis was het! Interessante workshops, goede tips en trucs, een berg inspiratie op de inspirationwalls, op het podium mogen lopen voor mijn sales van afgelopen jaar, heleboel teammaatjes die ook op het podium stonden, een super afterparty....kortom....een waanzinnige belevenis.
Ik heb een hoop foto's gemaakt, maar die moet ik eerst even uitzoeken. Een volgende post zal ik wat foto's plaatsen.

Vanaf vandaag is het mogelijk om uit het supplement op de herfst/wintercatalogus te bestellen. Let op: het is tot zolang de voorraad strekt!
Voor de snelle beslissers zal ik morgen een bestelling plaatsen. In de rechter sidebar heb ik een plaatje neergezet van het supplement. Als je daarop klikt, wordt het supplement geopend.
Morgen is tevens de laatste dag van de huidige weekly deals. Mocht je de card thinlits met €10,00 korting mee willen bestellen kan dat morgen dus ook nog.

Met twee producten uit dit supplement zal ik een workshop geven: de sterrenkit en de Project Life spullen. Als je deze leuke workshops mee wilt doen, geef je dan zo snel mogelijk op om zeker te zijn van je plaats én het feit dat ik de spullen klaar heb liggen voor je. Meer informatie vind je bij het tabblad workshops.

Ik wens je een fijne dag!

Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X