zondag 26 oktober 2014

Zoek de verschillen ;-)

Goedenavond!

Fijn weekend gehad?

Ken je dat.....last minute een kaartje nodig hebben en niks op voorraad hebben? Mij overkomt het regelmatig (oeps).
Dan ben ik altijd blij dat ik twee hele leuke cardkits in huis heb, waarmee ik binnen 5 minuten een kaartje heb gemaakt wat altijd goed is: de Hip Hip Hooray cardkit (voornamelijk kraft met een paar kleuraccenten) en de Everyday occasions cardkit (lekker vrolijke kleurtjes). In deze kits zit alles wat je nodig hebt: de stempels en inkt, basiskaarten, diecuts en embellishments. Zo grijp je nooit meer mis en heb je in no-time een superleuk kaartje voor elke gelegenheid.

Heb je toch nog iets meer tijd ;-) dan kun je de het natuurlijk ook nét even anders doen (zo eigenwijs ben ik dan weer hihi).
Ik zou zeggen: zoek de verschillen!

Zo ziet het kaartje eruit in het foldertje wat je bij de Everyday Occasions cardkit zit. Ja echt. Zo makkelijk is het. Er staat voor alle 20 kaartjes werkelijk compleet uitgeschreven wat je moet doen! Soms is even niet na hoeven te denken best lekker ;-)

Ik ben eigenwijs aangelegd (geen nieuws voor velen) en maakte er dit van:
Effen grijs is immers ook maar effen grijs ;-) en de naam van de pasgeboren kleine meid moest er natuurlijk ook op. Hier gebruikte ik de Little Letters Thinlits voor. Ik hou ervan! Heb ze al meer gebruikt, en zal deze week een postje plaatsen met 3 (!!) babykaartjes. Beetje een geboortegolf op 1 van mijn scholen!
De dots op het kaartje heb ik gesponst met een spongedauber en Blushing Bride inkt. De naam is uit matchend Calypso Coral cardstock gestanst. En voor het randje om het hartje gebruikte ik de Island Indigo Stampin' Write Marker. Ook matchend met de kleuren op het kaartje. Eén van de vele redenen om van Stampin' Up! te houden ;-)

Ik hoop dat de tante van de kleine meid in kwestie het kaartje mooi vindt.

Nog een fijne avond en werkze weer morgen!

Xandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X