zondag 23 november 2014

Kerstkaartendoosje en gave actie!

Goedemiddag!
Afgelopen woensdag avond was ik te gast bij Angelique waar ik een leuke workshop mocht geven.
We zijn aan de slag gegaan met een leuk kado-doosje, waar drie kaartjes met envelopjes in passen. 

Dit doosje is gemaakt van een Gift Card Enclosure en ik heb me laten inspireren door de make en take die we op conventie maakten. Een heel gaaf doosje wat Kerstin Kreis had bedacht! 

Dit zijn de kaartjes die in het doosje zitten:

Drie verschillende kaartjes, gewoon omdat ik alle gebruikte sets verschrikkelijk mooi vind. En wat een waanzinnige kleurencombi is het toch: Lost Lagoon, Pear Pizzazz, Pool Party. Enkele accenten kun je dan nog met Crumb Cake of Smokey Slate stempelen. Ben over het algemeen wel van het traditionele rood/groen, maar deze combi is voor mij toch wel de combi van 2014 hoor haha!

Wil jij dit leuke setje kaartjes met doosje ook een keer maken met je vriendinnen? Neem dan contact op, dan regelen we een gezellige workshop! De kosten hiervan zijn €7,50 per persoon.

En dan......is het tijd voor wel een hele gave actie!


Twijfel je al even om demonstratrice te worden? Dan is NU het moment aangebroken om te stoppen met twijfelen ;-). Want:
Je krijgt 25 % korting op je starterskit. Je betaalt geen €129,00 maar €96,75. Dit is inclusief de verzending van Stampin' Up! naar jou toe!
Je mag gewoon voor €175,00 aan spulletjes uitzoeken vor in je starterskit. Dit is dus een slordige €78,25 aan gratis stempels, inkt, papier, tools....etc.!
Je krijgt ook nog eens 5 % extra bonus over al jouw eigen sales (dus voor jezelf én wat je eventueel op een workshop verkoopt) over de hele maand december. Dit is dus bovenop de reguliere 20% korting (en als je eerste bestelling binnen 45 dagen na instappen boven de €225,00 is, dan krijg je 30% korting!!)
En zoals gewoonlijk krijg je ook gelijk alle business tools in je pakket: catalogi, bestelformulieren en dergelijke. 

Deze actie loopt vanaf dinsdag 25 november tot dinsdag 2 december.
Ik zeg....mooi Sint-kadootje voor jezelf!

Bij Stampin' Up! mag jij altijd zelf kiezen wat je wilt. Workshops of party's geven, een blog bijhouden, alles mag, niets moet. Wil je demonstratrice blijven, zorg dan dat je je kwartaal-minimum haalt. Als je in deze actie instapt, betekent dat dat je voor 31 maart voor €360,00 cataloguswaarde aan spullen moet hebben besteld (voor jezelf, voor je vriendinnen, voor een workshop...alles telt!)
Red je dit niet? Dan vervalt je demonstrator-schap. Geen risico's, geen kleine lettertjes. Daar houd ik van ;-)

Meer info nodig? Neem dan contact op. Je kunt met al je vragen bij me terecht. Weet je het al zeker? Klik dan op het icoontje "join my team" waar je je gelijk aan kunt melden in mijn gezellige team van theeleuten (koffie mag ook hihi).
Ik vind het geweldig als ik je als teammaatje mag begroeten!

Fijne zondag, en tot snel! (Ik vind het namelijk weer tijd voor een leuke give-away ;-) )

Xandra
photo seperator.jpg

3 opmerkingen:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X