donderdag 6 november 2014

Kreadoe: wat een heerlijke dag! (Oeps...lang foto-verslag)

Goedemorgen!

Gisteren ben ik samen met Adriënne (zus) op de Kreadoe geweest. Had niks nodig, ook onzin om iets te kopen aangezien ik mijn eigen winkeltje heb/ben hihi, maar Janneke en Carmen stonden er en ik vond het gewoon heerlijk om ze weer even te kunnen zien na conventie. Zo vaak zien we elkaar immers niet!

Om 8.00 uur van huis vertrokken, David bij mijn moeder gebracht en toen naar het station gefietst. Om kwart voor 11 waren we in Utrecht, en als je dan dit ziet:
....dan weet je dat je in Utrecht bent! Voor mij toch een onmiskenbaar iets ;-)

Lekker aan het struinen geweest, wolletjes voor Adriënne gescoord die nogal wat opdrachten te verwerken heeft voor haar recent opgestarte bedrijfje "MUTS!".
En natuurlijk lekker gekletst met Janneke en Carmen. Uiteindelijk ben ik nogal blijven hangen bij de meiden, want heb nog meegeholpen met hun workshop! Sommige dingen moeten nou eenmaal gebeuren (wc) en om dan in je uppie de boel in de gaten te houden is geen optie. Dus heb ik Janneke even bijgestaan. Alleen duurde dat iets langer dan gepland hihi!

Deze lieve dame had een zware tijd achter de rug. En had nog nooit gestempeld. Ik heb haar door de workshop heen gepraat, en oh....wat was ze enthousiast! Ze genoot met volle teugen, van het maken van de kaartjes, van de prachtige materialen, van de mooie kleuren. Haar dochter deed het goed om haar zo heerlijk bezig te zien.
En daar doe ik het voor....mensen te zien genieten en enthousiast te zien worden... 
Lieve mevrouw, ik vond het geweldig om met u te mogen workshoppen! Ik heb net zo genoten als u!

Gelukkig vermaakte Adriënne zich wel: druk bezig met de volgende opdracht:


Nog wat impressie-fotootjes:
Fascinerend: kinetisch zand!!

De bordjes op de Kreadoe zijn niet tegen een vork bestand hihi!

Als afsluiter eten bij de Muntkelder........
...niet dus! Wegens verbouwing gesloten.... Wat is dat nou?!

Dan maar naar de buren: Restaurant Den Dreack, ook met mooie gewelfde plafonds.



Zoooo en dat was lekker eten! Was geen slechte beslissing ;-)

Kortom, we hebben een heerlijke dag gehad! Om even over tienen was ik weer in Heijningen. Kapot haha! Maar het was absoluut de moeite waard.

Vandaag staat Carmen weer op de Kreadoe, samen met Inge Groot. Heel veel plezier vandaag dames!

Groetjes en tot snel
Xandra









1 opmerking:

  1. Gezellig dat jullie er waren, en natuurlijk ontzettend bedankt voor je hulp!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X