vrijdag 19 december 2014

So very happy for you

Goedemorgen!

Wat een weer.....het lijkt wel herfst!
Maar dat geeft niet, heerlijk weer om kaartjes te maken ;-)

Dit kaartje maakte ik voor Liesbeth, die een paar weken geleden wel heel leuk en bijzonder nieuws kreeg. 

Close-upje:
Ik heb hier een NoteCard voor gebruikt, een leuk formaatje én lekker makkelijk, want het envelopje zit er gelijk al bij ;-)
De gebruikte stempelset heet So Very Happy, en komt uit de jaarcatalogus. Met al die leuke spullen uit de seizoens-catalogi vergeten we nog wel eens dat we ook een hele gave jaarcatalogus hebben. Daarom pak ik zo nu en dan bewust eens een set uit deze catalogus, zonde anders!
Er zitten twee stripjes designpapier op, uit de serie Flashback. Een stripje heb ik geponst met de HeartsBorder pons. Het kleurwerk deed ik met de Stampin' Write Markers en een Blenderpen.

Wil je meer weten over inkleuren met de Stampin' Write markers, Blenderpens of Blendabilities? Neem dan contact op, dan organiseren we een leuk kleurfeestje bij jou thuis of op een andere locatie. Alles kan ;-)

En dan.....niet te vergeten......heb je nog een uitslag van een give-a-way tegoed!

Deze keer heeft ...........

Trrrrromgeroffellllllll

............

Désirée Esveldt gewonnen! Van harte gefeliciteerd!

Het papierblokje komt samen met je bestelling naar je toe. Heel veel plezier ermee!


Ik wens je een fijne dag, en tot snel!

Groetjes
Xandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X