vrijdag 2 januari 2015

Gelukkig nieuwjaar en nieuwe workshops

Goedemiddag!

Allereerst wil ik je een fantastisch nieuwjaar wensen. Ik hoop dat je een mooie jaarwisseling hebt gehad. Wij zijn bij mijn ouders geweest. Erg gezellig, nog even samen met mama de laatste hand gelegd aan een zeer speciaal project (daarover op mijn andere blog later meer ;-) ) en een heerlijk stukje vlees van de barbeque gegeten. 

Ook wil ik iedereen nogmaals bedanken voor een fantastisch 2014. Iedereen die op een workshop kwam, waar ik een workshop mocht komen geven, een bestelling plaatste, een reactie op mijn blog schreef, mijn lieve uplines en downlines..... Bedankt allemaal voor alles!!! Bedankt voor de steun, kansen, gezelligheid, gastvrijheid en het vertrouwen in mij. 
Zonder jullie was het een stuk minder leuk geweest ;-)

Maar dan nu gauw over naar een nieuw project én nieuwe workshop! Op 20 januari kun je dit geweldige project komen maken bij mij:


De Perpetual Birthday Calender. Ofwel een losbladig systeem, waarin je elke maand het blad vervangt door het volgende blad. Een complete kit met alles erop en eraan.

Natuurlijk ben ik hier zelf al mee aan de slag gegaan. En wat een gave kalender maak je hiermee! Dit zijn de bladen zoals ze eruit zien als je de beschrijving volledig volgt.
Uiteraard kun je er ook je eigen draai aan geven ;-)

En dit is de kalender zoals je 'm dan op je wc of werkplek of waar-dan-ook ;-) kunt hangen. Stevige achterkant, en de boel wordt bij elkaar gehouden door een stoere clip.

Zoals gezegd ben je op 20 januari van harte welkom om deze kalender te komen maken. Geef je uiterlijk 2 weken van te voren op per mail/telefoon/app, dan zorg ik dat ik de kit in huis heb voor je. Je mag gebruik maken van de stempelset die erbij hoort, en mocht je die niet leuk vinden, dan heb ik hier ook een ProjectLife stempelset met maanden liggen. De keuze is aan jou ;-)
De workshop kost €25,00, inclusief alles. Liever de kit en stempels bestellen en thuis aan de slag gaan? Dat kan natuurlijk ook! Vanaf 6 januari is deze kit bestelbaar.

Enne.....dat leuke papier op de achtergrond? Ook in de lente/zomer-catalogus die op 6 januari live gaat!

Ik wens je een heel fijne dag, en tot snel!

Groetjes
Xandra


PS:
Kom je ook op de release party van de Sale a Bration en lente/zomer catalogus???? Geef je dan snel op! De ruimte is helaas beperkt! Je kunt dan alle nieuwe spulletjes bekijken én uiteraard uitproberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X