woensdag 14 januari 2015

Mini-bloghop Sale-a-Bration

Goedemorgen!
 
Vandaag heb ik twee kaartjes voor je. Met een speciaal tintje: Marijke, Angelique en ik verzorgen namelijk een mini-bloghop!
 
Marijke en ik kennen Angelique al heel lang (Wie kent de naam Tessa Tegendraads nog???). 
Zo nu en dan kwamen we elkaar de afgelopen jaren eens tegen. Op een forum, dan eens op een blog, of in real life op een beurs. En altijd was het gelijk weer gezellig en praatten we bij.
En toen nam Angelique vorig jaar ook de stap om in te stappen bij Stampin' Up! Wat geweldig, mede omdat Angelique net als Marijke en ikzelf een Pinkie en dus een teammaatje is!
Een week of drie geleden kwam het idee opzetten om een zogenaamde SAB-swap te doen. We hebben alle drie twee verschillende kaartjes gemaakt, en naar elkaar opgestuurd.
En wat is er dan leuker om er een mini-hopje aan vast te koppelen ;-)
Dit zijn mijn twee kaartjes geworden:

Voor dit kaartje heb ik het o zo leuke Best Year Ever papier en accecoire-set (het lintje) gebruikt, samen met de Best Day Ever stampset. Alle drie matchend (wat een heerlijkheid hihi), en alle drie producten die je GRATIS kunt krijgen als je in één keer €60,00 besteedt.

De basis is gemaakt van Crushed Curry cardstock. De label is gemaakt met de nieuwe Ornate Tag Topper Punch. (Heb zo het gevoel dat dit een best-seller wordt!). Ik stempelde de tekst met Coastal Cabana en ponste de sterretjes uit met het ster-ponsje uit de Itty Bitty Accents punchpack.

Voor mijn tweede kaartje heb ik een Crumb Cake Notecard gebruikt. Een heerlijk formaatje om op te werken.

En een close-upje ;-)
Voor deze set gebruikte ik de Sale-a-bration set Simply Wonderful. Een set die ik al heel snel in huis had, want ik won hem met een speciale avond van Stampin' Up! Altijd leuk natuurlijk ;-)
De schuine teksten stempelde ik met behulp van de Stamp-a-ma-jig. Een superhandige tool waar ik niet meer buiten zou kunnen! Nog een paar bloemetjes, lintje en een labeltje, en klaar. 
 
Ik ben heel benieuwd naar de kaartjes van Marijke en Angelique.
De kaartjes van Marijke vind je hier: http://marijkeskaarten.blogspot.nl/
En de kaartjes van Angelique kun je hier bekijken: http://stempelkeuken.blogspot.nl

Leuk dat je kwam kijken en tot snel!

Groetjes
Xandra
 
 
photo seperator.jpg

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X