dinsdag 10 maart 2015

Blendabilities nieuws: helaas niet langer leverbaar....

Helaas moet ik jullie mededelen, dat de Stampin' Up! Blendabilities alcohol markers niet langer meer door Stampin' Up! geleverd kunnen worden als gevolg van productie kwesties.

Stampin' Up! zegt: "De fabrikant is niet in staat het probleem op te lossen op een wijze die volstaat aan onze hoge kwaliteitseisen en kan ons niet voorzien van een stabiele lange termijn oplossing. Daarom hebben wij besloten, na lang beraadslagen, om de productlijn Blendabilities niet langer aan te bieden ter voorkoming van verdere teleurstellingen".

Ik ben groot fan van Stampin' Up! producten en ik ben trots om geassocieerd te worden met dit kwaliteitsmerk, dus ben ik erg teleurgesteld om deze productlijn te verliezen.
Maar ik ben erg ook blij, dat Stampin' Up! vasthoudt aan de hoge kwaliteitsnorm waar het voor staat.

De meeste markers die reeds zijn verkocht zijn absoluut prima in orde, maar er waren een aantal pakketjes met problemen. Wanneer jij zo'n pakketje met problemen van me hebt gekocht en er vragen over hebt laat het me dan weten. Ik zal dan zoeken naar een oplossing.

Gelukkig zijn er nog genoeg andere manieren om heerlijk te kunnen kleuren met Stampin' Up! producten die qua kleur perfect bij het Stampin' Up! Cardstock passen, zoals met de Stampin' write markers en de blenderpens en niet te vergeten het aquarellen met de Stampin' Up! inkt en een waterpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X