dinsdag 24 maart 2015

Hooray for you: Ibiza-stijl?!?

Goedemorgen!

Afgelopen weekend ben ik bij Desiree geweest in Vleuten om een workshop te geven. Wat een feest was het weer!
We hebben een leuke treatbag gemaakt en drie kaartjes. De dames waren enthousiast en er is hard gewerkt! De bestelling is gedaan, en ik hoop dat Desiree de spulletjes morgen kan gaan verdelen onder de dames. Zelf heeft ze nog een hoop gratis kadootjes uit mogen zoeken...yeah!

Twee weken geleden opende mijn collega Kimberly in de winkel van haar moeder een eigen hoekje, waar ze mooie accesoires in "Ibiza-stijl" verkoopt.
Op die dag ben ik ook even wezen kijken. En ik ben al in het bezit van een hele gave sjaal die wel zo vrolijk gekleurd is, dat je acuut zin krijgt in de lente en zomer!

Ik wilde voor Kimberly iets leuks maken in dezelfde stijl als de spullen die ze verkoopt. 
Maar ja... Ibiza-stijl...wat is dat nou!? ;-) Degenen die mij kennen weten dat ik niet bepaald veel weet van stijl als het om kleding gaat. Je ziet mij doorgaans in een spijkerbroek-shirt-jasje/vest en verder niks bijzonders. Accesoires!? Nergens voor nodig haha! En mezelf opmaken bestaat uit wat mascara opbrengen. Wat dat betreft kan ik heel wat van Kimberly leren denk ik.

 Ik heb me dus maar laten leiden door de foto van de sjaal ;-)
Uiteindelijk heb ik voor een leuk mandje met een label gekozen. Dit is het resultaat geworden:



Volijke kleurtjes, bloemen, beetje goud..... ik hoop dat de "Ibiza-stijl" een beetje naar voren komt.
Onderin het schema kun je zien welke artikelen ik gebruikte voor dit leuke mandje.
Gevuld met paaseitjes heb ik het aan Kimberly gegeven, en ze vond het hartstikke leuk.

Deze week is de allerlaatste week dat je nog gratis Sale-a-Bration kadootjes kunt bemachtigen! Daarom plaats ik op zondag nog een verzamelbestelling. Meebestellen om dat ene leuke artikel nog te krijgen? Geef je lijstje dan zo snel mogelijk door, dan regel ik alles voor je!
Ook is deze week de allerlaatste week dat je extra kadootjes krijgt als je instapt in mijn team als demonstratrice. Meer weten? Neem dan contact op, ik sta voor je klaar!

Ik wens je een fijne dag, en tot snel!

Groetjes
Xandra
Built for Free Using: My Stampin Blog
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X