zaterdag 16 mei 2015

Happy Stampin'-teamswap: You make the world....

Goedemiddag!

Soms nemen andere dingen het even flink van je over en dan....vergeet je bepaalde zaken..... Zoals de teamswap van het team van mijn uppie Janneke.... Yikes!!!
Dat was dus nog even heeeel snel snel snel iets uit mijn mouw schudden met het pakketje materiaal wat ik van Wilma kreeg:


Tja dat was dus even gevalletje "uitdaging" en daarom belandde het even "in de wacht" met het idee daar later eens goed op te gaan studeren.
Dat verliep dus duidelijk niet volgens plan waardoor ik vanochtend even een probleem had *oeps*

Na de boodschappen dus snel eens wat uitgeprobeerd...... En dat ging nog verbazingwekkend goed ook. Dit is het resultaat:


Marijke suggereerde al dat ik vaker iets moest vergeten en dan even in een half uur daar iets voor moest bedenken. Nou, liever niet haha!

Het vellum wat ik van Wilma kreeg heb ik ge-embossed met de Large Polkadots embossingfolder en aan het zwarte cardstock vastgeniet met de Handheld Stapler. Het enige wat ik heb toegevoegd is het stukje Whisper White cardstock om op te stempelen.
Hiervoor gebruikte ik de gave set Starburst Sayings (helaaaaas op de retiredlist!) en de Lost Lagoon inktpad. De cirkels stanste ik uit met de dies die erbij horen: Starburst Framelits (ook op de retiredlist).
Ik ben zeer tevreden met het resultaat! Dank je wel Wilma voor dit leuke pakketje!

Op 29 en 30 mei houd ik mijn releaseparty zoals in de post hieronder te lezen is.
Vind je het ook leuk om te komen? Geef je dan snel op, want de ruimte is helaas beperkt!
Tijdens deze party bied ik een hoop spullen met 50% korting aan, dus sla je slag ;-)

Fijn weekend en tot snel!

Xandra

3 opmerkingen:

  1. Snelle kaartjes kunnen soms verrassend mooi zijn !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toestand, zeg....maar het is helemaal goed gekomen :)
    Gaaf kaartje, leuk dat geemboste vellum!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps ... maar het is allemaal goed gekomen ;)

    Ik vind je kaart helemaal leuk! Zeker een uitdaging maar ik hou van deze kleurtjes ...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X