zondag 24 mei 2015

Regional training Duiven

Goedemiddag allemaal!

Wat een waanzinnige dag hebben we gisteren gehad.... Ik was met 199 andere demo's te gast in het van de Valk hotel in Duiven waar de jaarlijkse regionale training gepland stond.
Een hele dag praten over Stampin' Up!, nieuwe dingen leren, tips en trucs krijgen, presentaties van twee toppers, knutselen, nieuwe spullen uitproberen, gezelligheid met vriendinnen, kadootjes...... Wat wil een mens nog meer? Het is elke keer weer een waar feest!

Op dit soort dagen wordt er ook altijd geswapt. Je maakt een project in meervoud (beetje productiewerk draaien dus) en je ruilt je eigen projectjes met de projecten van anderen. Je krijgt dus een hoop inspiratie terug!
Dit is een deel van de swaps die ik mocht ontvangen:

Iedereen bedankt voor het swappen!

Dit is het swapje wat deze mensen van mij hebben gekregen:
Het kadozakje maakte ik voor mijn teammaatjes Pietra, Janneke en Carmen. 

Ik gebruikte er ons nieuwe Giftbag punchboard voor. Een superhandig ding waarmee je in een handomdraai de leukste kadozakjes maakt. Het zakje heb ik bestempeld met een lief bloemetje uit een nieuwe hostess-set. Ook de tekst komt uit deze stempelset. 
Nog een close-upje:
Het gestreepte papier wat je ziet, is ook nieuw. En zo gaaf! Het is namelijk enveloppen-papier wat dunner is dan ons reguliere designpapier. Het komt in de nieuwe incolor-kleuren en heeft twee verschillende prints. Omdat het dunner is wordt je envelop er niet zo zwaar en dik van. Maar ik vind dat het ook perfect is om te gebruiken als designpapier! 

Voor de labeltjes gebruikte ik de nieuwe RonaldMacDonald-set. Als je deze set koopt, gaat er €2,25 naar het goede doel. Dat is nog eens stempelen met een goed gevoel ;-)


Je kunt een heleboel kanten op met deze set. Ijsjes, bomen, een cupcake-je....alles kan! Meer van deze set volgt :-)

Ik ga nu weer gauw aan de slag met de voorbereidingen voor volgende week. Dan houd ik mijn releaseparty en heb je de mogelijkheid alle nieuwe dingen "in real life" te zien én te gebruiken! Kom je ook? Dan hoor ik dat graag. 

Een fijne Pinkserdag gewenst en tot volgende keer!

Xandra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X