dinsdag 12 mei 2015

Uitnodiging voor de releaseparty!

Goedemorgen!
 
Waarschijnlijk heb je het al gelezen: 
Wij demo's mochten vanaf afgelopen week pre-orderen uit de nieuwe catalogus!
Dat is misschien wel het aller-allerleukste van demonstratice zijn: als eerste kunnen spelen met de nieuwe spulletjes terwijl ze nog niet te koop zijn!
 
Natuuuurlijk is er een doos met nieuwe spullen bij mij bezorgd ;-) en daar zaten ook de nieuwe catalogi in:
 
 Het perfecte leesvoer voor 
op de bank
 in het zonnetje
tijdens een bakkie koffie
 of
samen met m'n vriendin heerlijk samen de nieuwe spullen bekijken...
en dan daarna natuurlijk aan de slag met de spullen!
Op 29 en 30 mei houd ik ter ere van dit geweldige nieuwe boek ;-) een feestje: de Releaseparty!
De kosten hiervoor zijn €7,50 per persoon. 
Wat mag je hiervoor verwachten?
Make&take
Koopjesjacht ;-)
Loterij
Koffie/thee en wat lekkers
kadootje
en natuurlijk een berg gezelligheid
 
Enne...pssst: in deze week ben ik ook twee jaar demonstratrice! Dus ik zeg: reden voor een extra kadootje ;-)
 
Wil je ook komen? Geef je dan snel op, want de ruimte is helaas beperkt!
Vóór woensdag 20 mei hoor ik graag of je komt!
Fijne dag vandaag!
Xandra
 
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X