dinsdag 2 juni 2015

Share the fun!

Goedemorgen!

Hieperdepiephoeraaaaaa het is eindelijk zover!

Na lang wachten kun je vanaf vandaag eindelijk uit de nieuwe catalogus bestellen!
Als vaste klant heb je 'm al van mij gekregen. (niet ontvangen? Stuur me dan even een berichtje!)
Natuurlijk is de catalogus ook weer digitaal beschikbaar.
Ik zou zeggen: pak er een kop koffie of thee bij, klik op het plaatje en blader er eens lekker doorheen! Prachtige nieuwe producten en gave nieuwe ideetjes... Enjoy!

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2015-2016%20Annual/20150601_AnnualCatalog_en-GB.pdf

Oh ja.... Vanavond om 20.00 uur plaats ik de allereerste verzamelbestelling uit deze nieuwe catalogus! Meebestellen en zo geen verzendkosten betalen van SU naar jou toe? Stuur mij dan een berichtje! Ik maak het dan in orde voor je!

Ik wens je een heel fijne dag!

Groetjes
Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X