woensdag 18 november 2015

Congratulations....

Hoi en goedenavond!

Even een snel berichtje.

Ik heb namelijk nog een leuk kaartje te showen.... hij was een beetje ondergesneeuwd..oeps! En laat ik op dat kaartje nou gebruik hebben gemaakt van één van de stempelsets die momenteel in de aanbieding is...

De stempelset Wild About Flowers kost nu geen €25,00 maar €20,00!
En zo hebben we tot en met overmorgen nóg 16 prachtige sets in de aanbieding. Alle sets op een rijtje:



Speciaal voor deze actie doe ik er vrijdag nóg een verzamelbestelling uit. Want ik kan me voorstellen dat je van 20% korting heel blij wordt ;-). Dit is de laatste mogelijkheid om van deze superactie gebruik te maken. 

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X