dinsdag 10 november 2015

On Stage Brussel en actie ;-)

Goede avond!

Twee weken geleden (ouch....time flies!) hebben Janneke en ik een geweldig gezellige  workshopdag georganiseerd. De dames hebben keihard gewerkt aan 5 totaal verschillende projecten.
We hebben heerlijk gelunchd, en natuurlijk was er ook een leuke loterij. Iedereen viel in de prijzen!

Dit is 1 van mijn projectjes die we gemaakt hebben:

Een leuke giftbox, gemaakt met de Square Pillowbox die. Verrassend snel te maken, en het geeft heel wat leuker dan een saaie envelop met geld erin.

Donderdag vertrek ik samen met Janneke (oké en nog ongeveer 600 demo's haha) voor de jaarlijkse conventie van Stampin' Up! naar Brussel. Daar zullen we van donderdagmiddag tot en met zaterdagmiddag bijgepraat worden over nieuwe producten, nieuwe workshopideeën, zijn we aanwezig bij twee speciale leadersbijeenkomst en en en en.....teveel om op te noemen! Het belangrijkste? Een hoop mensen weer zien, bijpraten, lol hebben, gezelligheid....heerlijk!

Omdat ik dit feestje een goede reden vind voor een leuke actie voor jullie, mijn lieve klanten, heb ik het volgende bedacht: het is tijd voor een fijne give-a-way! 

Voor één klant die deze hele maand (1-30 november) een bestelling doet van €60,00 of meer, heb ik de ReindeerClips en de enamel dots klaarliggen. Maar word jij deze maand mijn teammaatje? Dan krijg je die superleuke stempelset Thankful Forestfriends kado!


Een fijne avond nog toegewenst.

Ik hoop jullie, al dan niet via facebook, op de hoogte te kunnen houden van onze belevenissen in Brussel.

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X