donderdag 24 december 2015

Sneak-14-daagse: Going Global

Goedemorgen!
 
Zoals beloofd ben ik hier weer met de nieuwe aflevering van de Sneak-14-daagse. Vandaag is de Going Global collectie aan de beurt: een  wereldse set!
 

 Deze collectie bestaat uit een blokje designpapier, een stempelset (uiteraaaard) en een embossingfolder. Lekker stoer, misschien wat vintage. Gemaakt voor mannenkaarten, ideaal voor stoere-jongens projecten, maar je kunt er ook voor een dame mee aan de slag!

De ondergrond van deze kaart heb ik ge-embosd met de embossingfolder en daarna wat gesponsd met Crumb Cake inkt. Om de banners te maken gebruikte ik de Tripple Banner punch. Wat Silver Metallic thread, candy dots en drie stempelafdrukken ;-) en je bent klaar met de perfecte mannenkaart!


Toen het kaartje klaar was, ben ik met het Sale-a-Bration project begonnen.
We hebben in de jaarcatalogus natuurlijk ook volop prachtigs staan, en soms vergeten we dat wel eens (oeps..guilty!). De take-out-boxes en Chalk Talk framelits zijn hier een goed voorbeeld van. Kado-dozen van een mooi-niet-te-flauw-formaat hihi (past lekker veel in). En mooie labels, waar best wat op past.... Prima match dacht ik zo!

De artikelen uit de Going Global collectie heb ik gematcht met de stempelset "Sky is the Limit" uit de Sale-a-Bration folder. Ook weer een supermooie stempelset voor mannen en stoere jongens (en stoere meiden hihi). Een vliegtuig, vier (!!) teksten, en nog een paar leuke wolkjes vind je in deze set. En dat helemaal gratis! Te kiezen in clearmount uitvoering, én in woodmount uitvoering.

  Dit werd het resultaat. Een leuke kadodoos voor een mooi kado voor de man van je dromen, je vader, oom, buurman.... wie dan ook!
De doos vouwde ik in elkaar. Eromheen een wikkel van een vel papier uit een ander Sale-a-Brationkadootje ;-) en een mooi stuk Mossy Meadow Cotton Ribbon. 
De gebruikte artikelen zie je hieronder weer in het schemaatje. Deze kun je weer als leidraad gebruiken om tot een bedrag van €60,00 te komen om bijvoorbeeld de stempelset kado te krijgen. Liever een ander kadootje? Geen punt! Dan zoek je gewoon een ander artikel uit de Sale-a-Bration folder uit.
NB: Ik gebruikte de gratis Sale-a-Bration-set Sky is the Limit. Even opletten als je deze graag wilt hebben, want deze is slechts tijdelijk verkrijgbaar! Na 15 februari wordt deze set, samen met nog twee andere artikelen vervangen door een aantal andere kadootjes die maar gelimiteerd verkrijgbaar zijn.
 
Heb je de catalogus nog niet? Geef dan even een seintje. Ik stuur 'm tegen vergoeding van de verzendkosten graag naar je op!
 
Ik wens je een fijne dag, en tot snel!
 
Xandra

Built for Free Using: My Stampin Blog

photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X