dinsdag 5 januari 2016

Handmade from the heart

Goedemorgen!
 
Whohooooo eindelijk is het dan zover!
Vandaag gaat de nieuwe lente-zomercatalogus in, samen met de Sale-a-Bration-folder.
 
Ik zou zeggen, pak een kop koffie of thee, en ga er eens lekker voor zitten. Als je op het plaatje klikt, zie je de catalogus digitaal.
 
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016%20Occasions%20Catalog/10012015_Occ16_ENG-UK.pdf

Natuurlijk is de Sale-a-Bration-folder ook digitaal te bekijken:

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/Sale-A-Bration%202016/20151005_SAB16_Core_eng-UK.pdf
 
 Wat houdt de term Sale-a-Bration precies in?? 
Heel kort: 
--> bij besteding van elke €60,00 een gratis artikel uit deze folder
--> extra Stampin'Rewards als je een workshop bij jou thuis houdt en daar voor €275,00 of meer aan producten wordt verkocht
--> Extra producten in je starterspakket wanneer mijn teammaatje wilt worden!
Alle informatie kun je uitgebreid onder het tabblad "Sale-a-Bration 2016" vinden. Natuurlijk staan in bovenstaande folder ook alle details.
Heb je toch nog vragen? Of wil je gewoon eens praten over het hoe en wat van het geven van een workshop of over het demonstrator-zijn? Schroom dan niet om contact op te nemen. Ik sta voor je klaar en beantwoord je vragen graag.
Omdat het zaterdag release-party is (kom je ook????) doe ik zaterdagavond de eerste bestelling uit deze nieuwe catalogus. Je kunt je bestelling ten alle tijden mailen of telefonisch doorgeven! Ik maak het graag in orde voor je.
Voor vandaag heb ik als afsluiter van de Sneak-14-daagse uiteraard nog een kaartje te laten zien:
 

Ik heb deze kaart gemaakt toen David alle mooie nieuwe spulletjes zag en daar wel eens mee aan de slag wilde. "Nieuwe stempels zijn leuk hè mama?" zei hij. Kijk, die snapt het ;-) Hij mocht dus een set uitkiezen die hij wilde gebruiken en dat werd deze leuke balonnenset, die Balloon Celebration heet. Hij is verkrijgbaar in een bundel met een leuke pons. 
Ik heb voor dit kaartje een notecard gebruikt. Lekker makkelijk al op maat gesneden en gerild, en inclusief passende envelop! Het is ook echt een snel-klaar-kaartje... Love it!
Ik wens je een fijne dag, en tot snel!
Liefs
Xandra
Built for Free Using: My Stampin Blog
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X