donderdag 25 februari 2016

Kerstkrans maar dan anders ;-)

Goedenavond!

Vandaag ben ik lekker aan de knutsel geweest met de Circle of Spring stempelset. Deze past (net als de kerstset WondrousWreath) namelijk precies in de WonderfulWreath stanzen die deze week in de aanbieding zijn. (Van €30,00 voor €22,50)

(Sinds gisteren heb ik een supergaaf displaybord, met dank aan Maartje! Het is nog even oefenen met foto's maken en het donkere weer maakt het er ook niet beter op...)
Even een duidelijkere foto van de kaart zelf. 
De krans heb ik ingekleurd met de blenderpen en inkt. Natuurlijk heb ik 'm ook flink "bewinkt" hihi: ik kan echt niet meer zonder de Wink of Stella brush hoor!
Het stukje designpapier komt uit de DSP stack InColors 2015-2017. Een heleboel papier in mooie printjes! 

Mocht je de gebruikte spulletjes willen bestellen, dan kan dat natuurlijk altijd! De Weekly Deals zijn tot en met dinsdag 1 maart geldig. Je vindt ze in de linker sidebar (even klikken op het plaatje).

Ik wens je een fijne avond, en tot snel!

Groetjes
Xandra

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X