vrijdag 29 april 2016

Filmpje: tutorial ArtSpecially

Goedenavond!
Ik had beloofd om een tutorial op mijn blog te plaatsen, van de workshop die je bij mij kon doen op de ArtSpecially, afgelopen 9 april 2016. Helaas lukte het me niet om een PDF op mijn blog te plaatsen, dus dan maar een filmpje opnemen! Dat was echter makkelijker gezegt dan gedaan, want mensen wat is het de afgelopen periode druk geweest! Nu eindelijk tijd, dus ook ein-de-lijk het beloofde filmpje.
Hier vind je het:
https://youtu.be/NrAgiPqGWzY

Je kunt mijn kanaal, Stampin' by Xandra uiteraard volgen door je te abboneren. Dan blijf je op de hoogte van alle filmpjes die ik maak. 
Heb je bij mij aan tafel gezeten die zaterdag 9 april: Dank je wel! Ik vond het gezellig je te zien!
Mocht je mij (of de hele beurs...) gemist hebben: Jammer, ik hoop je een keer te mogen verwelkomen op een workshop. 
Fijne avond, en tot snel!
Groetjes
Xandra
photo seperator.jpg

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X