zondag 10 april 2016

Speciale aanbieding /ArtSpecially


Goedemorgen!

Gisteren stond ik op de ArtSpecially in Nijkerk. Wát een feestje was het! Zo veel bezoekers, zo veel enthousiaste en lieve mensen aan mijn tafel, zoveel lieve reacties gekregen. Veiendinnen die even kwamen buurten... Dank jullie wel allemasl! Het was super!

Stampin' Up! heeft een superleuke beursaanbieding ter ere van de ArtSpecially. Ben je niet geweest? Geen nood! Ook dan kun je gebruik maken van de aanbieding. 

De stempelset K.J.E.G. (139145) en ook de bundel (140249) zullen vanaf zaterdagochtend 08:00 uur tot en met maandagavond 23:59 uur goedkoper zijn. De stempelset kost deze drie dagen € 25 in plaats van € 30. De bundel met de stanzenset kost €55 in plaats van € 59,50. 
Deze aanbieding is geldig vanaf nu tot en met maandag avond.

Maandagavond ga ik bestellen, dus wil je deze leuke set bestellen dan hoor ik het graag voor maandagavond 20.00 uur!
Ik wens je een fijne zondag toe!

Groetjes
Xandra

photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X