woensdag 18 mei 2016

Wat een feest!

Afgelopen maandagavond mocht ik bij Nadia te gast zijn om daar het laatste gedeelte van haar verjaardagsfeest te verzorgen.

De meiden hadden de middag al een high tea zelf verzorgd en genuttigd natuurlijk ;-) en Nadia wilde daarna graag nog aan de knutsel. Of ik iets leuks wist? Nou, dat kon uiteraard geregeld worden!

"Gewapend" met een berg leuke spullen toog ik naar Fijnaart. Natuurlijk zat er ook nog iets leuks in mijn tas voor de meiden:
Het blijven superleuke doosjes, en het is heel makkelijk om er een feestelijk tintje aan te geven. 

De meiden hebben een fotolijstje versierd, om er daarna een foto van de hele club in te stoppen. 

Zo'n tafel is in het begin erg netjes. Maar (en zoals we allemaal weten) wordt het al snel een heerlijke bende:


Stempels overal. Inkt overal. Over en weer "mag ik van jou.....??" En: "oh, die kun je daar wel gebruiken!"


Verschillende manieren van werken: van gewoon beginnen en zien waar je uitkomt, tot superschematisch eerst een mooie schets maken, alles op z'n plekkie leggen, en dan pas plakken. 

Oh en muziektechnisch? Ook hier een genot! Het ging alle kanten op! Musical liedjes, Metallica, Beatles, iets Italiaans (niet thuis te brengen haha!), vreemd soort techno (?!)...en alles er tussen in!

Met mijn spulletjes werd supernetjes gewerkt. Alle inkten nog netjes. Alle stempeltjes weer netjes op hun plek. Dit zie ik met volwassenen wel eens anders! 

Mensen wat heb ik genoten van dit heerlijke stel pubers. Wat een heerlijke meiden!

En wát een leuke resultaten:


Als laatste nog even met zijn allen op de foto en toen was het voor de eerste meiden tijd om opgehaald te worden. 

Lieve meiden, ik heb genoten van jullie!

Groetjes
Xandra

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X