zondag 4 september 2016

"One sheet wonder" gone Paisley's

Stampin'Up! materialen bestellen?
Op 5 september is de volgende verzamelbestelling. 
Vergeet vooral de september-actie niet: geen verzendkosten vanaf €50,00. 
Geef je bestelling voor 4 september 20.00 uur door op stampinbyxandra@gmail.com

 Goedemorgen!

Zoals beloofd in het vorige blogpostje ga ik jullie de komende tijd de voorbeelden laten zien uit de herfst-wintercatalogus. Daarom heb ik maar eens een mooi bannertje gemaakt, om mijn goede voornemens meer aanzien te geven ;-) Vind 'm zelf best wel goed gelukt (wie weet wordt het ooit nog eens iets met die designers-skills-op-de-pc van mij haha)

Ik wil beginnen met de serie kaarten die ik heb gemaakt met de One Sheet Wonder techniek.
Het is een techniek die ik al heel lang wilde uitproberen. Maar ik wist eigenlijk niet zo goed hoe ik het handen en voeten moest geven!
Toen kwam mijn up-up-up-line Michelle Last met een prachtig mooi voorbeeld, waardoor het spreekwoordelijke lampje ging branden! En dus ben ik maar eens heerlijk aan de knutsel gegaan ;-)


Een aantal mensen zal deze kaartjes herkennen. Dat zijn de leden van mijn facebookgroep. Deze techniek heb ik hen namelijk uit laten proberen in een Online Event! Iedereen was enthousiast, en ik ben heel benieuwd naar de resultaten van alle gemaakte kaartjes.

Ik gebruikte de prachtige bundel Paisleys & Petals, uiteraard uit de herfst-winter catalogus. Wat een ideale set om deze techniek mee toe te passen! Het lint komt uit dezelfde suite (=serie, lijn). De koperen washi tape komt uit de Affectionately Yours suite, en past prachtig bij de warme kleuren uit de Paisleys-suite.
De gestanste woorden en gestempelde tekstjes komen uit de sets Sunshine Sayings en Crazy about You.

Wil jij deze techniek ook een keer uitproberen? Dat kan!
Ik kom graag bij jou thuis zodat jij samen met een stel vriendinnen/zussen/collega's etc deze kaarten kunt maken. Neem contact op, en we maken er een feestje van! Liever elders workshoppen? Bij mij thuis ben je van harte welkom, en ik verzorg ook workshops op locatie.

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes
Xandra


https://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=50300

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X