dinsdag 13 september 2016

Star of Light

Stampin'Up! materialen bestellen?
Op 19 september is de volgende verzamelbestelling. 
Vergeet vooral de september-actie niet: geen verzendkosten vanaf €50,00. 
Geef je bestelling voor 18 september 20.00 uur door op stampinbyxandra@gmail.com
Goedemorgen!
 
Het is tijd voor de volgende stop in onze ontdekkingstocht door de catalogus.
Soms kom je van die kaarten tegen....en dan denk je: die móét ik ook maken! Zo ongelooflijk mooi...
Dat had ik dus met deze twee kaartjes. 
 

Ik kwam op Pinterest het origineel, van Holly Stene.
Natuurlijk pakten mijn kaartjes íéts anders uit, maar het idee heb ik behoorlijk overgenomen (oeps....maar soms ook leuk om te doen!)
Nog twee fotootjes van dichtbij van dat oh zo mooie copper-foil, samen met het koperen embossingpoeder
*I love copper!!*
Komende vrijdag staat de eerste beginnersworkshop gepland. We gaan iets leuks maken, en ik heb er zin in!
Wil jij ook komen? Geef je dan vandaag nog op! Anders heb ik niet voldoende materiaal, dit moet besteld worden namelijk ;-)
Ik wens je een fijne dag, en tot snel!

 
 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X