zondag 30 april 2017

Aftellen naar de nieuwe catalogus....dag 3

Goedemiddag!
 
Wat een heerlijk weer....zonnetje, blauwe lucht, briesje.... echt vakantieweer!
Ondertussen heb ik weer een sneak voor je. Ik ben verder gegaan met de Daisy Delight suite. Omdat er erg mooi designpapier bij zit, vond ik het leuk om dit papier eens in het zonnetje te zetten.
 
 ...en dit is het resultaat! 12 kaartjes vol flower power ;-)


Als eerste maakte ik deze vier kaartjes. Het kaartje linksboven heb je al eerder gezien ;-)
De bloem is heel makkelijk te maken.... ideaal voor snelle kaartjes! Natuurlijk mocht een Nederlandse tekst niet ontbreken omdat we nog steeds in de "Recht uit het hart-week" zitten.

Er zitten ook andere leuke bloemetjes in de stempelset.... Wat is er leuker dan naar buiten op een bos veldbloemen kijken? Hier kwamen de Hearth&Home framelits goed van pas.

 Hmmm.... spot ik daar nou nog twee nieuwe producten...?
Wie ze vindt mag het zeggen ;-)

En de laatste drie.... onder het mom "snel-sneller-snelst" zijn dit de perfecte kaartjes! Het prachtige designpapier doet immers het meeste werk. Een tekstje erop, en klaar!

Wat vind je van deze nieuwe serie? Ik vind 'm heel fijn. Lekker bloemig, vrolijk, maar ook ingetogen als het moet. Gelukkig staan er ook meer mannelijke papiertjes in de nieuwe catalogus.... wie weet zie je die komende week wel voorbij komen!

Vandaag is de laatste dag van de Hollandse Week. Wil je de bundel Recht uit het Hart nog bestellen? Dat kan natuurlijk! Je krijgt dan van mij de cardkit er gratis bij.
Vanaf morgen staat er een nieuwe bundel in de spotlight. Weer een week vol nieuwe kaartjes, een filmpje én sneaks dus.

Ik wens je een heel fijne dag, en tot morgen!
Xandra
 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X