donderdag 13 april 2017

On Stage Live, Amsterdam

Goedemiddag,

Zoals beloofd hierbij mijn verslag van On Stage, afgelopen weekend in Amsterdam. 
Wat een feestje was het weer.... wát hebben we genoten!


--- warning: lange post met veeeel foto's!!---

Donderdagochtend heb ik eerst David naar school gebracht. Toen snel de laatste spulletjes gepakt, en met Taxi Papa ;-) (nogmaals dank je wel!!) naar het station gereden.
Beetje jammer van de vertraging bij de NS in Roosendaal, maar gelukkig hadden we genoeg speelruimte en was ik ruim op tijd op het station Woerden. Daar stond Bianca al klaar, en samen zijn we verder gereden naar Amsterdam. 

En daar waren we dan eindelijk..... het viel ook niet te missen dat er in de RAI wat gaande was haha!


Bij binnenkomst eerst geregistreerd, en onze badges en de tas in ontvangst genomen. Hier zitten altijd wat "essentials" in, zoals een leuk notitieboek, pennen en een badge. Die badge is erg belangrijk, want met behulp hiervan wordt bepaald wie welke prijs wint bij de prizepatrol! ;-)

Al snel kwamen we Sara Douglass tegen. Wat een ontzettend lieve en enthousiaste vrouw is het.... altijd even geïnteresseerd in iedereen, nooit een probleem om met wie dan ook op de foto te gaan.... fantastisch!

Daarna hebben we met wat teammaatjes even een bakje koffie gedaan en al wat geswapt tot het tijd was om naar de zaal te gaan. Toen kon het feest écht losbarsten. 

Zo ziet een zaal met een slordige 830 demo's er ongeveer uit die ongeduldig zijn tot de eerste presentatie begint haha!

Natuurlijk heeft Sara eerst wat woorden gesproken, en zelfs Shelli (voormalig CEO van Stampin' Up!) kwam nog even "digitaal" langs. Helaas kon ze deze keer niet aanwezig zijn.
Tja, en toen was het grote moment daar: het uitdelen van de nieuwe catalogus!! Omdat we de voorkant op dat moment nog niet mochten delen, moest er natuurlijk even iets gedaan worden met foto's van de catalogus, dus daarom heb je waarschijnlijk een hoop van dit soort foto's op de diverse social media zien verschijnen:

Een mens moet toch wat ;-)

Na een hoop leuke presentaties werd het al snel 17.00. Time flies! De eerste middag zat er alweer op.... Tijd voor de meesten om naar huis te gaan. Voor de demonstratrices met de titel Zilver Elite en hoger echter niet: voor ons was er nog een fantastische feestavond georganiseerd. En dan ook niet in het minste restaurant.... nee... we waren te gast in het restaurant van Hotel Okura! En wat zag alles er prachtig uit....


We hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig! Ik zat samen met Janneke, Durvina, Hélène en nog een aantal anderen aan tafel. Gezellig gekletst, natuurlijk nog even met Sara op de foto ;-)


Helaas kon ik niet blijven voor de afterparty, want ik had nog een trein te halen. 
Ik mocht bij Bianca blijven slapen, die ook nog eens zo lief was om me bij het station op te halen. Thnx again!!!!

Vrijdag was het alweer vroeg op (eehhh érg vroeg!), om op tijd in Amsterdam te zijn. 
Daar wachtte ons weer een dag vol presentaties en fun, het uitproberen van nieuwe spulletjes en nog veel meer. 
Mijn up-up Carmen mocht zich bij een panel voegen, om ons een aantal tips te geven. Goed gedaan Carmen!

Bianca druk aan de knutsel tijdens een van de make&takes. De make&takes zijn niet alleen erg leuk om te doen, maar ook erg belangrijk! Je hebt als eerste nieuwe spulletjes in handen, maar je kunt op deze manier ook zien of een bepaalde lijn iets voor je is. Doen, maken en voelen is toch heel wat anders dan alleen van een plaatje te moeten bepalen of je iets wel of niet pre-ordert. 

Na deze dat waren we behoorlijk gesloopt kan ik zeggen.... bij Bianca hebben we samen met haar dochter en een vriendinnetje leker frietjes gegeten. We lagen niet al te laat in bed, want oh wat waren we moe!

Zaterdag was het gelukkig iets minder vroeg ;-) Hup hup douchen, eten en rijden maar weer!
Jup. Nog steeds het goede adres ;-)

Ook vandaag stond er weer een aantal presentaties op het programma. En heel voorzichtig zeg ik dat we vandaag misschien wel de twee allerleukste presentaties hebben gezien.....

Onder andere Charlotte Harding (altijd even creatief en komisch!) stond namelijk op het podium. Ok. Dan had ze natuurlijk ook de meest schattige stempelset om te presenteren, eerlijk is eerlijk. Maar oh wat hebben we genoten van haar!
Jup. Je ziet het goed. Twee verschillende schoenen. Wat een geweldige vrouw is het!

Na nog een aantal presentaties splitste de groep zich. Ik ben samen gaan lunchen met de Centre Stage - groep. Ondertussen kregen de anderen nog een presentatie. Na onze lunch kregen wij nog een mooie, goede training van Sara. Op dat moment had de Brons-Silver groep lunch en een andere presentatie. 

En toen.... man oh man.... best thing ever!
Sara had besloten dat Sean (haar man) ook maar eens moest komen stempelen op het podium. Maar ja....Sean was foetsie. Hij bleek tussen de demo's te zitten, druk bezig om Frans en Duits te leren. De uitdrukking "Je t'aime" zal nooit meer hetzelfde zijn 😂😂😂 
Afijn... een aantal scheve, stoere kaartjes van Sean en rechte, vrouwelijke kaartjes van Sara, een hoop hilariteit en een stroopwafel verder hield niemand het meer droog van het lachen geloof ik. Wát een fantastisch stel is het toch. Na twintig jaar huwelijk nog zó met elkaar om kunnen gaan....ik teken ervoor! 


Na de laatste presentatie was er nog een prize patrol.....voor iedereen!  🎉🎉

En toen....tja...toen zat OnStage er toch echt op.... heel jammer... time flies when you're having fun!

Bianca bracht me naar Vleuten. Heerlijk in het zonnetje gewacht op de trein...
...wel lekker want echt veel daglicht hadden we de afgelopen dagen niet gezien (oeps hihi). 
In Vleuten de trein naar Roosendaal gepakt, waar Robert me weer op kwam halen. 

Wat een fantastisch weekend hebben we gehad... Natuurlijk een grote dank je wel aan iedereen die het mogelijk maakte. En dan heb ik het niet alleen over de SU-staf, maar ook over Bianca waar ik mocht slapen, Robert die de dagen die ik weg was voor David zorgde, papa die voor taxi speelde.... dank jullie wel allemaal! Xxx

Morgen volgt er nog een postje met de swaps die ik maakte en ontving. En dan kun je ook al een kleine sneak zien van de spulletjes die ik heb gepre-orderd. 

Fijne dag, en tot morgen!

P.S. Mocht je nog wat van de ritiredlist willen bestellen, wees er dan snel bij! Het gaat erg snel en op is op!

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X