vrijdag 14 april 2017

On Stage Live - Swaps

Goedemorgen!

Zoals beloofd het berichtje met de swaps die ik afgelopen weekend mocht ontvangen in Amsterdam.
Voor het gemak heb ik er even een filmpje van gemaakt ;-)


Wat een kunstwerken! Dank aan iedereen van wie ik een swap mocht ontvangen!

Door Stampin' Up! werden we ook weer erg verwend:

Het schort en de stempelset met de schaar, pennen en kwasten kregen we bij het Centre Stage diner op donderdagavond in het Okura Hotel. 
De set met kleine tekstjes zat in de tas die iedereen bij de registratie kreeg. De sets met de flamingo en fiets kreeg ik bij de Prize Patrols. Heel blij mee! Gauw uitproberen ;-)

Ook zat er nog een mooi notitieblok, een setje pennen en een leuk mapje met post-its in de tas.
Ben jij er de volgende keer ook graag bij?? Het wordt weer een supergaaf feest in november! Ik vertel je graag hoe jij er de volgende keer ook bij kan zijn.

Dank je wel voor het langskomen en tot snel!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X