woensdag 26 april 2017

Voor jou, van mij...

 
Goedemorgen!
Ook vandaag heb ik weer een twee heerlijk Hollandse kaartjes. Het is immers Hollandse week!
De bundel "Recht uit het Hart" staat centraal. Een prachtige set met veel verschillende teksten. Ideaal dus om voor verschillende gelegenheden te gebruiken.
Vandaag komt ook het designpapier wat in de gratis cardkit zit, aan bod:

Beide kaarten heb ik van het Thick Whisper White cardstock gemaakt. Ideaal voor je kaartbasis, want het is superstevig! (oh, enne...binnenkort ook verkrijgbaar in Very Vanilla!)
Verder weinig poespas. Wat designpapier, gestempelde bloemen, en een Nederlandse tekst. Mooie stijlvolle kaartjes, in al hun eenvoud.
Vrijdag doe ik weer een bestelling. Mocht je de bundel Recht uit het Hart bestellen, dan krijg je deze cardkit er gratis van mij bij:
Ik wens je vandaag een fijne dag, en tot morgen voor een speciale editie!
Groetjes,
Xandra
Gebruikte producten:
Stamp-A-Ma-Jig
€ 14,50

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X