maandag 15 mei 2017

Aftellen naar de nieuwe catalogus: dag 10

Goedemorgen!
 
Voor vandaag heb ik een combinatie van twee nieuwe bundels voor je.
 
De Eastern Palace is deze maand al verkrijgbaar. Er zijn twee bundels van gemaakt. Nou hoor ik van mensen om me heen dat ze het een wat lastige lijn vinden. Omdat er vrij donkere kleuren in zitten, of omdat de motieven behoorlijk uitgesproken zijn....
 
Dat kan anders! 
Ik heb de lijn gemixt met de nieuwe bundel Happy Birthday Gorgeous, en twee extra kleurtjes: Berry Burst en Powder Pink.
Ét voilá:

 Ik geloof toch dat dit een heel fris en vrolijk kaartje is geworden! 
Zie je dat je met de Eastern Palace stanzen ook leuke bloemen kunt maken=
De tekst heb ik uit Berry Burst en Lemon Lime Twist gestanst. Door ze iets versprongen op elkaar te plakken, vallen ze meer op. Natuurlijk kon ik het niet laten om weer de Stitched Shapes framelits te gebruiken.....echt...waar zou ik zijn zonder die dingen....
De bloem heb ik met de verschillende stanzen gemaakt. Probeer eens verschillende combinaties uit, en kijk wat het effect is! Ook zie je de gouden stickers die bij deze lijn horen.
Mocht je besluiten één van de Eastern Palace bundels aan te schaffen, dan ben je van harte welkom om komende vrijdagavond vanaf 19.30 te komen workshoppen. Dan heb ik je bestelling ook gelijk klaarliggen voor je!
Fijne dag vandaag en tot snel!
Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X