woensdag 24 mei 2017

Aftellen naar de nieuwe catalogus: dag 11

Goedemorgen!
 
En dan ben je gewoon zomaar ruim een week verder....zonder ook maar 1 blogberichtje geschreven te hebben! Ai.... niet best! Maar ja, het was dan ook een drukke week. En door de vakantie-bezigheden én de vakantie van mijn man (hij is zonder mij en David een week in Denemarken geweest, om te vissen) had ik ook even wat minder "kaartjes op voorraad" liggen om over te bloggen.
Ondertussen mocht ik ook nog op school samen met groep 6/7 uitnodigingen maken voor de jaarlijkse high tea voor de hulpouders. Wat was dat ontzettend leuk..... genoten van de kinderen die super enthousiast waren. De resultaten zijn dan ook geweldig leuk geworden!
Ik hoop de komende weken weer iets meer tijd te hebben om het goed te maken ;-)
Zondag ben ik hard aan het werk gegaan met de suite "Color Theory". Een supergave suite waar je alle kanten mee op kan, en die het hele jaar te gebruiken is.
Dat resulteerde in 5 kaarten:
Lente
 
Zomer
 
nazomer
 
Herfst
Winter

Wat een genot om met deze suite te werken.....heel veelzijdig, mooie gedetailleerde stempels en dies, prachtige teksten... Ik ben fan!
Er horen naast het papier en stempels met dies natuurlijk ook nog andere dingen bij deze suite: er zijn glitter-enamel dots (op de winterkaart), mooi lint (op de zomerkaart) én hele leuke kaartjes (ook op de zomerkaart)
Trouwens..... heb jij al een catalogus ontvangen? Nog niet? Stuur dan snel een mailtje/appje! Want ik heb nog een aantal catalogi liggen, mét bijbehorend pakketje.
En natuurlijk ben je welkom om naar de releaseparty te komen. Je kunt dan gelijk een aantal nieuwe spulletjes uitproberen!
Fijne dag vandaag!
 
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X