woensdag 3 mei 2017

Aftellen naar de nieuwe catalogus.... dag 4

Goedemiddag!

Voor vandaag heb ik weer een kaartje met de Eastern Palace Suite gemaakt. 
Hoe meer je werkt met de stanzen, hoe meer mogelijkheden je ontdekt. Het is een ware oosterse ontdekkingsreis ;-)



Vandaag heb ik een kleur toegevoegd aan het palet: ik zag dat de nieuwe kleur Berry Burst ook erg mooi combineert met deze suite. Bij de wat donkerdere Fresh Fig, Tranquil Tide en Dapper Denim, is de Berry een mooie frisse kleur. Ook matcht hij goed met de Lemon Lime Twist. 
Ik heb nu ook de stickers gebruikt. Een leuke toevoeging, die net voor iets meer glim zorgt zonder dat het te heftig is. 

Hier zie je de stickertjes wat beter.
Ik moet zeggen dat ze van goede kwaliteit zijn. Ze zijn lekker stevig, en ze plakken goed. De achterkant is overigens zilver. Dus ik wil nog proberen ze op een stukje mica te plakken, en dit "omgedraaid" te gebruiken. 

Wist je dat er twee bundels zijn van de Eastern Palace suite, en dat je die nú al aan kunt schaffen? Na mei zijn de spullen terug te vinden in de nieuwe catalogus. De bundels vervallen per 1 juni, je kunt dan de spulletjes alleen nog los kopen (behalve de stempels en stanzen, die zijn als bundel verkrijgbaar). 
Mocht je nu een van deze twee bundels aanschaffen, dan krijg je van mij de
workshop Eastern Palace op vrijdagavond 19 mei kado
We gaan dan samen aan de slag om een aantal verrassende projecten te maken. 

Fijne dag vandaag, en tot morgen!

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X