donderdag 11 mei 2017

Aftellen naar de nieuwe catalogus: dag 8

Goedemorgen!

Wat zijn nieuwe spulletjes toch verleidelijk.... elke keer vis ik weer wat anders uit de "pre-order-doos" en kan ik het niet laten om er mee aan de gang te gaan! Daardoor loopt de Weather Together-week een beetje vast (oeps). Maar goed. Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen haha! Wie weet wat er vandaag allemaal uit mijn handen komt met die leuke pluutjes. 

Gisteren riep de nieuwe Soft Sayings cardkit heel hard mijn naam. Oké, oké.....ik kom eraan!
Binnen een half uur had ik deze drie superleuke kaartjes klaar:
Het is een prachtige kit! Mooie kleurtjes, gedetailleerde diecuts, en natuurlijk een heel fijne stempelset die bij de kit zit. Verder vind je ook twine, dimensionals en washitape in het doosje. 
Zoals bij elke all-inclusive kit zit er een duidelijke handleiding bij. Voor elke kaart weet je zo precies wat waar moet. Wil je meer uitdaging? Dan kun je natuurlijk ook zonder de handleiding aan de slag. Zo is deze kit ideaal voor beginners en gevorderde stempelaars. 


En weet je wat het leukste is? Vanaf nu (althans, 1 juni dus) kun je ook refills van deze kit krijgen! Als je de kit (20 kaarten) volledig hebt gemaakt, houd je de stempelset, de inkt en het clearblock over. Dan kun je dus gewoon de kit-refill kopen, waar alleen het verbruiksmateriaal in zit. En dan kun je weer lekker verder! 

Ik ga hard aan het werk vandaag. Ik wens je een fijne dag, geniet van het mooie weer!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X