dinsdag 9 mei 2017

Aftellen naar de nieuwe catalogus...dag 7

Goedemorgen!
 
Ik weet dat het eigenlijk Weather Together-week is....maar afgelopen week maakte ik dit kaartje, en die moest ik toch even delen.
 
Op OnStage kregen we namelijk de nieuwe "angelpolicy" stempelset. 
De Angelpolicy betekent, dat wanneer je kaarten of projecten die je met SU-spulletjes hebt gemaakt, wilt verkopen, je daar ook (c) Stampin' Up! op moet zetten. Daar hebben we dus deze stempelset voor. Er zitten niet alleen superleuke afbeeldingen en teksten in, maar ook een (c) Stampin' Up! stempeltje. 
 
Samen met de nieuwe kleuren, en nieuw designpapier maakte ik dit kaartje.
Het is een soort autobiografie die ik stempelde hihi! 
 Alle afbeeldingen heb ik op aquarelpapier gestempeld en ingekleurd met de markers en aquapainters.
Zien jullie iets bekends? Mensen die wel eens bij mij zijn geweest, weten precies wat ik hiermee bedoel..... de tafel...tja.... daar zijn altijd wel knutselspullen op te vinden! Soms een beetje teveel...alles ligt dan vol haha!

 Nou zaten er twee leuke teksten in de stempelset die ik eigenlijk beide wilde gebruiken...

Opgelost!
En dezelfde mensen, die mij wat beter kennen, die weten dat deze tekst zo nu en dan behoorlijk op mij van toepassing is hihi! Oeps!
 Vandaar dus de autobiografie.

Ik wens je een fijne dag vandaag. Ik mag straks naar de tandarts voor een zenuwbehandeling (brrr).
Tot morgen!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X