maandag 8 mei 2017

For the love for bundles: week 3

 
Goedemorgen!
 
Voor vandaag een snel berichtje. 
Soms lopen dagen iets anders dan je plant, en kom je niet aan alles toe!
Het movie-monday filmpje houd je dus nog even van me tegoed. Ik hoop dat het vanavond lukt om 'm te maken! Vandaag moet je het dus ook even zonder fancy plaatjes doen ;-) maar da's vast niet zo'n ramp.
Deze week ga ik aan de slag met de bundel Weather Together. Weer een leuke veelzijdige stempelset, met mooie stanzen erbij.
Schaf je deze week deze bundel aan, dan ontvang je deze cardkit van mij, zomaar gratis bij je bestelling:
Wat zit erin?
12 (!!) vel 15x15 cm Scenic Scenery designpapier
4 vel A5 cardstock
3 notecards en enveloppen
jute ribbon
1 vel dimensionals

NB: 1 cardkit per persoon, per week. Mocht het papier uitverkocht zijn, dan vervang ik het door een andere serie. Hier zal ik uiteraard op tijd melding van maken.

Ik heb gisteren wel een snel kaartje voor je gemaakt:


Ik wens je een fijne dag, en tot snel!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X