vrijdag 5 mei 2017

Restjes-dag ;-)

 
 Goedemorgen!
 
Vandaag heb ik weer twee leuke kaartjes met de Cool Treats bundel voor je.
Als je een paar dagen bezig bent met een serie, en een filmpje wel 4 (argh!) pogingen nodig heeft om er goed op te staan, creëer je vanzelf een hoop restjes op je tafel ;-)
Met deze restjes ben ik aan de slag gegaan! Altijd een leuke uitdaging, plús geen nieuwe velletjes die je hoeft aan te breken of nieuwe stempelafdrukjes die je hoeft te maken.
 
Kaartje 1: Herken je de onderdelen uit mijn filmpje?
De kaart lag er nog, de cirkel en ijsbolletjes ook. Het enige wat ik heb gedaan is het schaaltje uitstanzen uit ook weer een film-restje, en een lepeltje uit een reststukje silver foil paper stanzen.

Verder wat sprinkles embellishments erop en een draadje eronder. Klaar!
 
Er lag ook nog washi-tape en een note-card op mijn tafel. Dit werd kaartje 2:
 ...en daar gingen de laatste rest-ijsjes op! 
(in het dagelijks leven heb ik nou nooit last van rest-ijsjes.... hihi!)

Het laatste ijsje heb ik een choco-topping gegeven. 
Dit doe je door de topping te stempelen met chocolate chip (what's in a name?).
 Daarna doe je er een laagje lijm uit de fine tip gluepen op, en dit laat je drogen. Als je wilt kun je er natuurlijk gelijk wat sprinkles embellishments op strooien, dit zit dan gelijk vast.
Alle gebruikte spulletjes vind je weer onder dit bericht.
 
Ik hoop dat ik je deze week heb kunnen inspireren met mijn voorbeelden uit de Cool Treats bundle.
Wil je 'm bestellen? Geef dit dan snel door! Dan kan hij nog mee met de verzamelbestelling van vanavond.
  Dit is ook de laatst kans om deze leuke cardkit gratis bij je bestelling te krijgen:
 
Morgen en overmorgen zie je weer twee sneaks met spulletjes uit de nieuwe catalogus. Ik hoop natuurlijk dat je weer komt kijken. 
Fijne dag vandaag!
 
Xandra
 
 
Product List
 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X